1/21/2007

Turnalar ve pazar tembelliği


Acep pazar yorgunluğu vurur mu turnalara? Ya da ne biliim fazla kiloları olur mu turnaların? Insan olma haliyle mi alakalı tüm bu düzen hayatın şekil alışı ve hayat dediğimiz kısacası?
Tarcınlı bir sallama çay elimde masa başında oturmuş ehl-i keyf hallerdeyim, acaba kalitesiz bir gün geçirmek mi yaptığım yoksa metal yorgunluğuna benzer bir soluma yorgunluğu var da ben ona maruz kalmamak için bünyemi mi dinlendiriyorum?
turna resmi var yukarıda bak bir göçmen kuş resmi ve o göçmen kuilar hersene bişr miyonun yılmaz militanları gibi doğumla gelen görevlerini yerine getirmek için kıtalardan kıtalara yolculuk ediyorlar, ya insan ya ben neden
ama ben de turnların yapamadığı şeyler yapabiliyorum ağlayabiliyorum "abi yoksa zekeriya şehit mi oldu" dediğinde youtube'da o yaşlı kadın.
pazar hallerime bir çeki düzen vereyim demek isterdim ama daha körpe bir üniversite öğrencisi iken sene 1999 geocities.com altında ilk blogumun başlığını düzen mi nefret ederim diye atan ben değilmiydim.
ve devam etmiştim Zeus'tan önce Kaos vardı. Hala aynı yerdeyim okuduğum o kadar şey konuştuğum o kadar insan gördüğüm ülkelerden sonra hala aynı yerdeyim.
ama hala Zeus'un yerine değişik şeyler koyuyorum her saat. Şimdi ne mi? Ölüm!
Yaşam Kaos ve ölüm o zaman Zeus

Etiketler:

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Abi, sen bizim Müzmin misin şimdi:))))))))Bu site Arzu hanım içinmiş diyorlar, ne iş?
http://www.izlenimler.net/
Biz seni evli sanırdık, değil miydin?

19 Mart 2007 17:39  
Blogger volkan ekiz dedi ki...

Mzmin kim, arzu kim? Anonim ne film dönüyor burda, dönünce haber et.

21 Nisan 2007 21:27  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa